Zo makkelijk als mogelijk

Auteur Topic: Zo makkelijk als mogelijk  (gelezen 3137 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline huib

  • Forum lid
  • *
  • Berichten: 5
Zo makkelijk als mogelijk
« Gepost op: 11 januari 2012, 18:14:58 »
Hoi allemaal,
Ik zal me even kort voorstellen, ik ben Huib ik maak meubels en producten.
De materialen die we gebruiken zijn meestal hout, kunststof en ceramiek. Soms ook staal maar dat besteden we meestal uit.....
Prive rijd ik altijd in oude alfas, vandaar dat ik me hier heb aangemeld, haha.

Een vriend van mij heeft vorig jaar via Marktplaats een Rehm synergic pro 170 2 voor iets van 750-
(Dat is ook een beetje het bedrag wat ik wil uitgeven tweedehands. )

Beide hadden we zeer weinig las ervaring maar werken met dat ding is een eitje. Het afstellen was nog het lastigst! We zijn natuurlijk redelijk handig maar lassen aan auto's was ons jaren lang door iedereen afgeraden. We werden bang gemaakt met allerlei spookverhalen. Uiteindelijk blijkt het dus allemaal niet zo moeilijk te zijn. Al vermoeden we wel dat dat komt omdat we met zo'n goed apparaat werken.

Nu zoek ik dus mijn eigen apparaat. Het liefst nog beter en nog makkelijker!
Ook iets mobieler zou handig zijn maar geen vereiste.

Ik ben zelf natuurlijk druk aan het zoeken maar jullie adviezen zijn ook altijd welkom!

Oja wat las ik zoal,
veel aan de auto dus!
Daarnaast zullen we dingen als tafelpootjes en stoeltjes enz enz zelf gaan lassen.

ps toen we zin apparaat kochten hadden we een Duitse top 10 of 15 van lasapparaten gevonden. Nu kan ik het stukje echter nergens meer terug vinden, iemand een idee?

Commentaar van de moderator Tekst aangepast i.v.m. het reglement


Welkom gast! De reacties in topics zijn verborgen voor gasten. Je mist op dit moment 11 reacties. Registreer jezelf of login om de reacties te bekijken.
 

anything