Wesley stelt zich voor

Auteur Topic: Wesley stelt zich voor  (gelezen 1208 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline wesley

  • Forum lid
  • *
  • Berichten: 39
Wesley stelt zich voor
« Gepost op: 4 januari 2012, 12:36:28 »
Hallo allemaal,

Ik ben wesley uit waregem (belgie).
Ik heb nog niet zoveel laservaring maar sinds een halfjaar heb ik leren lassen met de elektrode, halfautomaat en tig.
Nu ben ik veel bezig met de halfautomaat omdat ik een oldtimer aan het restaureren ben. Maar ik wil zoveel mogelijk ervaring opdoen met tig ook.
Kben eerst begonnen met elektrode, achter en paar lassen ben ik overgeschakelt op een halfautomaat van een vriend.
Omdat elektrode lassen op plaatwerk echt niet gemakkelijk is om geen gaten te hebben, maar het is wel gelukt. (buiten de vervorming van de plaat natuurlijk)
Daarna heb ik mijn elektrode inverter omgebouwd naar een tig maar heb nu wel geen HF start erop. Maar het lukt wel.

Ik heb me hier aangemeld om veel bij te leren over de verschillende lastoestellen en technieken.
Nu wil ik ook een degelijk lastoestel aanschaffen ipv te prutsen met een bouwmarkt toestelletje die achter 5min overhit geraakt, draadtoevoer niet constant....
ZIt nog te twijfelen op een nieuwe chinees toestel aan te schaffen of een tweedehands.
Ik hoop hier nog veel bij te leren.

Groeten aan alle leden van dit forum.

Welkom gast! De reacties in topics zijn verborgen voor gasten. Je mist op dit moment 4 reacties. Registreer jezelf of login om de reacties te bekijken.
 

anything