even voorstellen

Auteur Topic: even voorstellen  (gelezen 1339 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Albert2

  • Forum lid
  • Berichten: 1
even voorstellen
« Gepost op: 18 augustus 2011, 07:35:39 »
Hoi ik ben Albert. Heb redelijke laservaring in MAG, Autogeen, kleine beetje TIG en Booglassen met beklede elektrode zowel als werk als hobbymatig. Het MAG lassen werd gebruikt bij het lassen van constructies van profielen.
Het lassen van constructies van profielen en plaatwerk van auto's werd met MAG gedaan.
Autogeen voornamelijk voor dunne buis en plaatwerk.
Tig voornamelijk hobbymatig voor rvs en koolstofstaal.
Booglassen met beklede elektrode werd vooral in "het veld" gebruikt voor het lassen van allerlei roestige natte en geteerde zaken aan dekschuiten en draglines.
Op dit moment werkzaam als werkplaatscoördinator van een bedrijf waar we frame’s (hoofdzakelijk uit UNP en H profielen) en leidingwerk (DIN, ANSI koolstofstaal en RVS) (gecertificeerd) lassen.
Hierbij dus de taak om te zorgen dat de producten goed gelast worden.
Vanwege mijn laservaring geef ik advies t.a.v. de lasprocedures, opleidingen en aanschaf van materialen/gereedschappen.
Tijdens het googlen kwam ik dit forum tegen en wellicht kan ik ook mijn steentje hier bijdragen.

Welkom gast! De reacties in topics zijn verborgen voor gasten. Je mist op dit moment 3 reacties. Registreer jezelf of login om de reacties te bekijken.
 

anything