even voorstellen

Auteur Topic: even voorstellen  (gelezen 1255 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline smitsky

  • Forum lid
  • Berichten: 1
even voorstellen
« Gepost op: 13 augustus 2011, 09:37:20 »
Goede morgen lassers,

Bij deze zal ik mij even voorstellen. Ik ben Tijs Smit, 41 jaar en werkzaam als tandarts in het midden van het land. Hiermee zal je meteen wel begrijpen dat ik niet beroepsmatig op dit forum rondneus (zou niet best zijn in mijn geval!).
Vorig jaar heb ik een huis gekocht met wat grond en veel, heel veel achterstallig onderhoud. Zo is het hek hier en daar ondersteboven gewalst door de zwijnen, hangen de twee toegangspoorten op half zeven, missen er wat onderdelen van de tractor en is het dak van de paardenstallen niet meer helemaal 100%. Kortom genoeg te doen dus. En aangezien ik altijd alles zelf wil kunnen dacht ik ook wel even te gaan lassen. Dat dit niet zo makkelijk is als het lijkt kwam ik erg snel achter (RESPECT lassers!!). Van mijn buurman wat sumiere instructies gekregen (hij is 84 en heeft zn hele leven niets anders gedaan dan lassen), bijna zn schuur afgefikt, mn vingers verbrand en aan t eind een van zijn oude lasapparaten mee gekregen om te oefenen. Dit is een LINCOLN NORWELD SP 255-I. Niet echt een handzaam modelletje. Weegt ongeveer 1000 kilo en vraagt krachstroom (wat ik alleen IN mn huis heb). Vandaar dat ik op zoek ben naar iets handzamers, voor de beginner, welke ik gemakkelijk mee naar buiten kan nemen. Vooropig dus zo veel mogelijk orienteren (o.a. op dit forum) en nog de nodige cursussen volgen.....

Welkom gast! De reacties in topics zijn verborgen voor gasten. Je mist op dit moment 3 reacties. Registreer jezelf of login om de reacties te bekijken.
 

anything