hallo bak en braad vrienden

Auteur Topic: hallo bak en braad vrienden  (gelezen 1193 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline postit

  • Forum lid
  • Berichten: 2
  • je kan niet iemand terug bellen
hallo bak en braad vrienden
« Gepost op: 11 augustus 2011, 20:45:26 »
collega's noemen me kokkie  ;D (sommige vrienden ook), ik ben werkzaam bij de brandweer, daarnaast  voor m'n hobby heb ik een amerikaanse bus, daar heb je nogal eens een lasklusje aan te doen en vandaar dat ik mezelf heb aangemeld op dit forum.
Ik doe verder niet zoveel met lassen het is puur hobbymatig, maar als ik iets doe wil ik het wel goed doen vandaar dat ik nogal eens aan het snorren ben op internet naar tips en trucs zo ben ik ook aan dit forum gekomen, ik heb paar maandjes terug zelf een mig/mag machine gekocht en misschien komt er nog een tig machine bij maar dat ligt nog in de toekomst.
Verder ben ik aan het experimenteren met aluminium lassen (op het werk) voor een benzinetank maar dat wil nog niet echt lukken maar als je geen fouten maakt dan leer je ook niks. ((:edu
bijzondere of net ff andere dingen bedenken en maken vind ik leuk en je leert er een hoop van, regelmatig mislukt er ook een projectje maar dan ben je toch lekker bezig geweest.

nou dat was het wel zo'n beetje,

greetz.

Commentaar van de moderator Tekst aangepast i.v.m. het reglement
als je ergens wilt komen moet je wel starten

Welkom gast! De reacties in topics zijn verborgen voor gasten. Je mist op dit moment 3 reacties. Registreer jezelf of login om de reacties te bekijken.
 

anything