even voorstellen

Auteur Topic: even voorstellen  (gelezen 1221 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline BD

  • Forum lid
  • Berichten: 1
even voorstellen
« Gepost op: 4 augustus 2011, 08:39:33 »
Hallo iedereen,

Ik ben nieuw op het forum.
Beroepshalve ben ik 3 jaar geleden in de laswereld verzeild geraakt.
Mijn taak bestaat erin om mee te werken aan verschillende Europese projecten vb rond vermoeiingsweerstand van HSS.
Daarnaast ben ik voorzitter van de sectorale operator lastechniek in België. De sectorale operator lastechniek is aangesteld door het NBN (Belgisch normalisatie instituut) en is een netwerk van zeven Belgische subcommissies die een specifiek domein van de EN en ISO normen rond lastechniek behandelen. De verschillende subcommissies:
1) kwaliteit en kwalificatie
2) toevoegmaterialen
3) NDO
4) weerstandslassen
5) veiligheid en gezondheid
6) DO en lassymbolisatie
7) snijden, braseren
De bedoeling is om de Belgische bedrijven te betrekken bij het ontwikkelen van lasnormen.
Door deel te nemen aan één of meerdere subcommissies krijgt men de mogelijkheid om het Belgische standpunt rond de verschillende normontwerpen op een actieve manier mee te bepalen. Bovendien bent je als lid niet alleen nauw betrokken bij de internationale normalisering maar blijft je ook op de hoogte van de ontwikkeling van nieuwe normen, gelegen in je vakgebied. Op deze manier kunt je in een heel vroeg stadium zicht krijgen op de normering waar je in de toekomst mee te maken zal hebben.
Deelname aan één of meerdere subcommissies is volledig kosteloos.  ((: 9prima   Voor wie meer info wil: www.nal-ans.be
Ik hoop via dit forum één en ander op te steken alsook te helpen waar ik kan.

Welkom gast! De reacties in topics zijn verborgen voor gasten. Je mist op dit moment 3 reacties. Registreer jezelf of login om de reacties te bekijken.