even voorstellen

Auteur Topic: even voorstellen  (gelezen 1376 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline amateur62

  • Forum lid
  • *
  • Berichten: 9
even voorstellen
« Gepost op: 3 augustus 2011, 13:36:29 »
Hallo, mijn naam is Lambert en woon in Nijmegen.

Ik  ben amateur lasser.  (vroeger geleerd op MTS-MWTB). Ben al jaren in het ebzit van een electrode lasapparaat en wil nu toch eindelijk een Mig-Mag lasapparaat aanschaffen. Voor handige aanschaftips heb ik deze site bezocht en mij ingeschreven.

Wat mij opviel, was dat er geen rubriek bestaat voor beginners, die voor hun aanschaf keuze staan en op een dergelijke rubriek, kunnen lezen, wat andere (beroeps)lassers adviseren. M.i. gaat het dan niet om merken, maar om kwaliteit/prijs verhouding.

Iedere adspirantkoper, kan dan zelf een keuze maken naar zijn of haar budget, gebruik en/of mogelijkheden.

Ik ga er vanuit dat een beroepslasser bij een lokale vakhandelaar zijn materiaal koopt, waarbij hij op een goede manier geadviseerd wordt.

Mijn hobby is het om oldtimers te restaureren voor eigen gebruik, van plaatwerk tot motorrevisie.

Momenteel probeer ik een schema te maken, waar de beroepslassers op dit Forum op eenvoudige wijze aan kunnen kruizen, wat zij zouden doen.

Welkom gast! De reacties in topics zijn verborgen voor gasten. Je mist op dit moment 3 reacties. Registreer jezelf of login om de reacties te bekijken.