Even Voorstellen

Auteur Topic: Even Voorstellen  (gelezen 1219 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Kris03130

  • Forum lid
  • Berichten: 2
Even Voorstellen
« Gepost op: 24 juli 2011, 22:00:04 »
Hallo, hallo,

Voila op vraag om me even voor te stellen op het forum, hierbij een beetje meer uitleg over mij.

Geboren en Getogen in Belgie (Limburg) en op 22 jarige leeftijd naar Frankrijk getrokken voor en tijdje , en blijven Plakken. Plaatslager/carrossier van Beroep wilde ik een Tig apparaat kopen, was door budget  omstandigheden op een Gys 207 AC DC gevallen, Kempi en air Liquide was een ver van mijn bed Budget, ik wou een beetje meer uitleg en mensen die zo een Postje hebben dus daarmee ben ik op julie forum terecht gekomen.

Intussen heb ik een Gys Gekocht, de Handleinding doorgepluist en me aan het lassen gezet, Alles wat Ijzer aangaat ging direct maar alluminium was moeilijker, ( Te kleine mond op lastoorst) is nu ook opgelost en Leg lasjes bijna gelijk ne echte.

Tot nu toe ben ik zeer tevreden van mijne aankoop.

Ga het forum zeker blijven bezoeken want heb al zeer handige tips gelezen, die me al geholpen hebben in mijn jonge Tig-weld Carriere.

Voila voila,


That's me

Welkom gast! De reacties in topics zijn verborgen voor gasten. Je mist op dit moment 5 reacties. Registreer jezelf of login om de reacties te bekijken.