Ook maar even voorstellen

Auteur Topic: Ook maar even voorstellen  (gelezen 1222 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Gombal

  • Forum lid
  • *
  • Berichten: 5
Ook maar even voorstellen
« Gepost op: 16 juli 2011, 11:15:18 »
Lees al een tijdje mee maar zal me nu toch ook maar even voorstellen.
Ben Arjen, las een beetje voor de hobby. Heb al een jaar of 10 een goedkope Ferm om electrisch te lassen. Wel een fan ingezet want anders sloeg hij om de haverklap uit. Nu kan je lassen tot je een ons wegt en slaat hij nooit meer uit ;) Last op zich aardig, zeker als je Arosta electrodes gebruikt, slaan makkelijker aan en lassen makkelijker en mooier, in ieder geval voor mij als ongeletterde door schade en schande iets wijzer geworden hobbyist.
Ga vanmiddag een Decamig 412 met gasfles ophalen, gekocht via MP. Mijn hobby (en woon-werkverkeer vervoersmiddel) is namelijk mijn sind kort belastingvrije Mercedes W124, 250D.
Heerlijke auto, alleen met wat "krokante" stukken (kriksteunen en en nog wat plekjes onder de motorkap).
Kon die wel laten maken maar voor minder geld heb ik een Mig lasapparaat en kan ik in de toekomst nog meer dingen zelf lassen als dat nodig mocht zijn. En gezien de leeftijd van mijn auto denk ik dat wel. Wel gisteren 2 oude spatborden van een W124 op de sloop gehaald om op die manier op hetzelfde materiaal en dikte te kunnen gaan oefenen.
Bovendien wil dochter lief binnenkort als ze haar rijbewijs gehaald heeft een autootje kopen, het liefst eentje van € 500,00 zodat het niet erg is als ze er eens een deuk in rijdt. 3 keer raden wie het dan mag maken...............

Dus zal in het begin nog weinig zinnige antwoorden kunnen geven en meer kennis wegtrekken als brengen aar hopelijk veranderd dat snel ;)
Groeten,

Arjen.

Welkom gast! De reacties in topics zijn verborgen voor gasten. Je mist op dit moment 5 reacties. Registreer jezelf of login om de reacties te bekijken.