Even voorstellen

Auteur Topic: Even voorstellen  (gelezen 1183 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Elaphe

  • Forum lid
  • Berichten: 2
Even voorstellen
« Gepost op: 1 juli 2011, 10:38:06 »
Hallo allemaal. Ik heet Richard en nieuw dus hier. Ben 46 jaar. Na een baan in de produktie van 20 jaar, kreeg ik in 2006 een motorongeluk en daar door een hoop elende gehad. Na 3 operatie's, nu tijdelijk in de WAO, maar wil dus weer graag aan de slag. Nu ben ik mij wat aan het oriënteren, wat werk betreft en moet zeggen, het las-vak trekt wel het meest mijn interesse. Meer omdat ik dit qwa hobby ook heel erg leuk vindt. Wil mij dus graag laten omscholen, maar hierin werkt het UWV niet erg meer. Het potje is blijkbaar leeg en een omscholing is dan te duur. Men zet mij het liefst achter de kassa bij een pompstation, zonder omscholing  >:(. Het liefs zou ik leren en werken tegelijkertijd doen. Zijn er mensen die mij tips kunnen geven, hoe ik dit allemaal het beste aan kan pakken? zodat ik verder kan met dit mooie vak.

Vriendelijke groeten, Richard

Oh ja, mijn nickname, Elaphe. Is dus een slangen soort, wat ook een hobby van mij is  ;D

Welkom gast! De reacties in topics zijn verborgen voor gasten. Je mist op dit moment 7 reacties. Registreer jezelf of login om de reacties te bekijken.