even voorstellen

Auteur Topic: even voorstellen  (gelezen 1175 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Glanc

  • Forum lid
  • Berichten: 2
even voorstellen
« Gepost op: 16 mei 2011, 23:43:45 »
Hallo allen,

Via een lastopic op motor-forum hier uitgekomen. In huis, tuin en keuken, voornamelijk tuin overigens mag wat hekwerk ingekort en aangepast worden dus zodoende me eens verdiept in de mogelijkheden van lassen om de boel weer aan elkaar te breien. Mooi excuus om er weer een 'knutsel'apparaat bij te koep.  Oefening baart kunst en ondertussen liggen de lasrupsen recht en blijf het ene stuk staal na het lassen aan het andere stuk zitten  ((:yess, maar een beetje theorie en ideeën van mensen met meer ervaring lezen werkt erg goed heb ik al gemerkt. Overigens is het elektrisch booglassen geworden, mig/mag en/of tig zijn volgens mij wat handiger wanneer er aan de motor geknutseld moet worden, maar als het tuinhek lukt kan dat altijd nog, beetje cadeau-ideeen houden  ;)
en nu ga ik me verder inlezen o.a. over de keus voor een (automatische) lashelm, het handkapje wat er bij zat werkt prima, maar een helm lijkt me prettiger

groeten,
Glanc

Welkom gast! De reacties in topics zijn verborgen voor gasten. Je mist op dit moment 5 reacties. Registreer jezelf of login om de reacties te bekijken.
 

anything