FF Voorstellen

Auteur Topic: FF Voorstellen  (gelezen 1305 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline DSL

  • Moderator Board
  • Volledig forum lid
  • ****
  • Berichten: 417
FF Voorstellen
« Gepost op: 12 april 2011, 19:54:00 »
Hoi, ik ben Jarno, uit het zuiden des lands.

Ik werk bij een fabrikant van metalen drankblikjes in Oss, als monteur.
Hiervoor heb ik bij een machinefabriek gewerkt, waar wel eens wat gelast moest worden.
Dan haal je een paar diploma's, je weet hoe het gaat.

Ik ben hier op 't forum terecht gekomen na een search op Google (over een Freetech CombiArc)
Volgorde was eigenlijk verkeerd, want ik heb eerst het apparaat gekocht, en pas naderhand ervaringen van mensen op gezocht (noem 't impulsief.
De CombiArc is de opvolger van een Free TIG160P HF, een bekend apparaatje zoals jullie wel weten.
Enige nadeel was het ontbreken van AC, en dat is best een nadeel.

Ik gebruik het lasapparaat voor kleine klusjes her en der, en om wat spullen te fabriceren voor mijn andere hobby, namelijk een Subaru Impreza (zonder happer, en zonder vleugel LOL)

Aangezien ik dus eerst geen AC had maakte ik dingen vaak van RVS, en uiteindelijk gaat dat toch in de kilo's lopen (RVS Accubak, RVS ruitensproeierreservoir noem maar op)
Vandaar de aanschaf van de CombiArc, zodat ik nu eens een keer iets van Aluminium kan maken (scheelt een hoop gewicht, en je hebt weer wat te hobby-en)

Beetje verknopt voorsteltopic, maar als je wat dingen wil weten mag je dat altijd vragen.




Welkom gast! De reacties in topics zijn verborgen voor gasten. Je mist op dit moment 5 reacties. Registreer jezelf of login om de reacties te bekijken.
 

anything