cebora tristar 1635/m

Auteur Topic: cebora tristar 1635/m  (gelezen 4303 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline laspost

  • Forum lid
  • Berichten: 4
cebora tristar 1635/m
« Gepost op: 22 maart 2011, 20:28:17 »
Ik heb een lasapparaat op het oog een cebora tristar 1635/m maar ik kan geen reviews vinden. Wel zie ik dat deze overal in de wereld te koop word aangeboden.
Zoals in mijn voorstelrondje vermeld ben ik van plan met een klein budget zonnecollectors en rvs warmtewisselaars voor een finoven te bouwen. Dit om de alsmaar stijgende energie kosten te beheersen. Op youtube is een filmpje te zien dat je met dit lasapparaat e aluminium kan lassen (zonnecollectoren). RVS warmtewisselaars kunnen zover ik begrepen heb het beste met tig gelast worden. Ik kies voor dit apparaat vanwege de combinatie mig mag en tig lassen omdat ik weet dat tig lassen moeilijker is dan mig lassen en dat ik later als ik meer tijd heb een apparaat heb waar ik ook tig mee kan oefenen. Voldoet dit apparaat aan wat ik er mee wil doen? Graag wil ik ervaringen van mensen in de praktijk met deze cebora tristar .

Welkom gast! De reacties in topics zijn verborgen voor gasten. Je mist op dit moment 5 reacties. Registreer jezelf of login om de reacties te bekijken.