Cebora 155 combi

Auteur Topic: Cebora 155 combi  (gelezen 4529 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline thunderbrew

  • Forum lid
  • *
  • Berichten: 20
Cebora 155 combi
« Gepost op: 27 februari 2011, 19:50:18 »
Van mijn schoonvader heb ik een Cebora 155 combi te leen, omdat mijn Kemppi 1500  kuren vertoont (zie mijn ander draadje). Helaas is deze machine ook niet helemaal lekker. De draad toevoer is niet constant. Als de slang recht gehouden wordt zonder bochten enzo, dan is er weinig tot niets aan de hand. Echter zit er een bocht in dan begint de draad toevoer te stagneren. Omdat de aardedraad erg kort is (te kort naar mijn mening) komt er gauw een bocht in. Ik heb al een beetje zitten spelen met de druk van de draadrol, maar dat helpt niet echt. Ik vroeg me af of dit een veel voorkomend probleem is bij dit type? Ik ben aan het oriënteren naar een nieuwe machine, en ik zat de denken aan een Cebora, maar dit valt me erg tegen. Tevens vallen me meer dingen op zoals ook een korte netsnoer en  veel kunststof/plastic onderdelen bij de draadtoevoer mechanisme.  :( Maar misschien ben ik wel te kritisch bij een machine in deze prijsklasse.

Welkom gast! De reacties in topics zijn verborgen voor gasten. Je mist op dit moment 17 reacties. Registreer jezelf of login om de reacties te bekijken.