Tig AC/DC kopen Aaaaaaaargh!!!

Auteur Topic: Tig AC/DC kopen Aaaaaaaargh!!!  (gelezen 4133 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline fonsspons

  • Forum lid
  • Berichten: 3
Tig AC/DC kopen Aaaaaaaargh!!!
« Gepost op: 20 februari 2011, 09:38:45 »
Hallo, ik ben fonsspons, en wil me een tig ac/dc aanschaffen. Dacht van hier op dit forum slimmer te worden... Word er alleen maar gekker van. Op het web: 500 merken, 500 prijsklassen, 500 bestelmogelijkheden...
Konklusie tot hier toe:

Koop lokaal ivm latere garantie:
  in mijn geval freetech en Gys (regio Antwerpen Belgie) waarbij gys voorkeur, ik werk in een gereedschapswinkel die ook gys en al de andere grote merken doet, dus da's wel handig voor garantie later ;D

  Maar dan wil ik wel de Gysmi tig 208 hf ac/dc want die heeft een ingebouwde waterkoeling en mogelijkheid voor een voetpedaal. Ga ik wel naar de 2500 euro... Hmmm twijfel twijfel. Wie heeft hier Gys???

  Free en ........... zou ik eens langs moeten gaan... Niet te ver, goede prijzen, en beweert dat er siemens onderdelen inzitten, lijkt  me wel dat die een goede backup service heeft. Iemand hier al gekocht???

  Dan die mooie Freetech... met plasma en alles der aan??? Mmmm, heb die man een mail gestuurd, om te zeggen dat ik nergens geen adresgegevens vond op zijn site. Antwoord gekregen van"jawel hoor", en inderdaad nu staat het er wel op. Wanneer zijn uw fameuse lasdemodagen in Belgie? Data zus data zo, en wilt u hem dan onmiddelijk meenemen? Onmiddelijk meenemen? Euh NEE! Heb nog niets gezien en u vraagt al of ik hem koop...

Gys...2500 euro...1000€ meer dan ik wou uitgeven...wel met waterkoeling(ik heb dat nodig, eens ik begin, ben ik niet meer te stoppen, ken mezelf, mijn toorts gaat licht geven als de zon...). Heb bij me op de winkel al wel wat van die kleine Gysjes verkocht, en nog geen eentje van terug gezien voor garantie... Kan ik van Brown of Hitachi of zo niet zeggen...

Maar dan zie ik op het web Tigjes voor 500€...Zal wel brol zijn, maar koop ik er wel 5 van voor ik aan die prijs van die Gys kom.

Lap! Nou ben ik weer me kluts kwijt...Damn!

Weet je wat leuk zou zijn? Een poll: wie heeft welk merk en werkt die er veel mee en ist ie tevreden?


Laat maar horen!!

Fons

Commentaar van de moderator Tekst aangepast i.v.m. reglement




Welkom gast! De reacties in topics zijn verborgen voor gasten. Je mist op dit moment 9 reacties. Registreer jezelf of login om de reacties te bekijken.
 

anything