Mijn klant is niet tevreden: is iets acceptabel of niet?

Auteur Topic: Mijn klant is niet tevreden: is iets acceptabel of niet?  (gelezen 2861 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Pieper QSI

  • Sponsor Pieper QSI
  • Moderator Board
  • Volledig forum lid
  • ****
  • Berichten: 1487
  • alleen samen kun je bruggen bouwen
    • Pieper Quality Support & Inspection
Mijn klant is niet tevreden: is iets acceptabel of niet?
« Gepost op: 10 februari 2011, 14:26:56 »
Een ieder kent waarschijnlijk wel voorbeelden of heeft wel eens iets dergelijks meegemaakt. Er komt een opdracht bij een bedrijf binnen van een klant en men gaat vervolgens naar eer en geweten aan het werk om het gevraagde product / artikel te vervaardigen. Vol trots wordt het product binnen de leveringstermijn afgeleverd bij de klant maar dan begint de ellende, de klant is niet tevreden ((:schaamrood.
Er worden vaak hele discussies gevoerd  ((:bitch of iets nu wel of niet aan de gestelde eisen voldoet en emoties tussen contract partijen lopen hoog op. In de tussentijd krijgt de fabrikant zijn rekeningen niet betaald en aan de andere kant kan de opdrachtgever niet over zijn producten beschikken. Er is dan ook alles aangelegen om snel tot een oordeel te komen.

 ((:edu In dit soort gevallen kunnen wij bemiddelen als onafhankelijke deskundige partij (materiaal technisch, lastechnisch of norm technisch). Wij kunnen aan de hand van inspecties, alle bij de opdracht behorende documenten en de van toepassing zijnde normen en/of specificaties voor u een onafhankelijk onderbouwd oordeel opstellen waarom iets wel of niet aan de eisen voldoet. Hierdoor kunnen eventuele conflicten snel worden opgelost, worden welles - nietes discussies vermeden en wordt de relatie met uw leverancier of klant niet onnodig verstoord.

Ook in geval van claims door bezwijken of onjuiste werking van een product kunnen wij een deskundig technisch onderzoek voor u verrichten, al dan niet ondersteund met laboratorium en/of elektrotechnisch onderzoek, om daarmee tot een onafhankelijk oordeel te komen  ((:idee en te proberen de klachten naar tevredenheid van beide partijen op te lossen.

Heeft u een dergelijk probleem informeer dan zonder enige verplichting via info@pieper-qsi.nl naar de mogelijkheden die Pieper QSI u kan bieden of neem telefonisch contact met ons op via de gegevens welke u op onze website www.pieper-qsi.nl kunt vinden.
Herman Pieper

Pieper QSI
Quality Support & Inspection

Uw partner voor lastechnische ondersteuning,
kwaliteitsborging en materiaal adviezen

Welkom gast! De reacties in topics zijn verborgen voor gasten. Je mist op dit moment 2 reacties. Registreer jezelf of login om de reacties te bekijken.