Resultaat n.a.v. ompolen van MIG naar TIG

Auteur Topic: Resultaat n.a.v. ompolen van MIG naar TIG  (gelezen 1846 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Henkriva

  • Forum lid
  • *
  • Berichten: 20
Resultaat n.a.v. ompolen van MIG naar TIG
« Gepost op: 6 februari 2011, 20:54:15 »
Vorig jaar ben ik hier geholpen met het ompolen van mijn lasapparaat van MIG naar TIG. Tijdens deze discussie heb ik beloofd aan Mark en zijn 3 meiden om hier foto's te plaatsen van mijn project: restauratie van mijn oldtimer BMW518. Dit project heb ik afgerond, maar ik heb hier nooit de foto's geplaatst.
Vandaag kreeg ik een mailtje van een zekere Richard, die eenzelfde lasapparaat ook wil ompolen. Of ik hem kon vertellen hoe ik dat gedaan heb. Dit bracht ook de belofte van de foto's weer in herinnering en daaraan wil ik nu voldoen.

Ook kwam vorig jaar een "nieuwe" oldtimer bij mij voor de deur en wel een Mercedes Benz 200E (sedan) en nog weer later ook onze Mercedes Benz 200T (station). Van de Mercedes 200E kun je zien hoe mijn laswerk wordt. Elke keer wordt het mooier en beter, maar wat wil je. Ik heb het vroeger op de LTS geleerd en dat is toch wel ongeveer zo'n 35 jaar geleden.

Ook aan de Mercedes station moet nog het nodige laswerk (en nog wel veel meer) gebeuren, maar dat is de klus voor als het weer mooi weer wordt.

Nu als eerste de foto's van de BMW en daarna van de mooie Mercedes sedan.

Welkom gast! De reacties in topics zijn verborgen voor gasten. Je mist op dit moment 7 reacties. Registreer jezelf of login om de reacties te bekijken.
 

anything