Even voorstellen

Auteur Topic: Even voorstellen  (gelezen 1199 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline bouwe

  • Forum lid
  • Berichten: 1
Even voorstellen
« Gepost op: 12 januari 2011, 14:13:09 »
Hoi allen,

Zoals gevraagd zal ik me even voorstellen, ik ben nog vrij onbekend in de wereld van internet forums dus ik hoop dat dit een geslaagde poging is.

Mijn naam is Bouwe en ik ben woonachtig in de omgeving van Arnhem. Ik heb (nog) weinig laservaring, wel al eens een introductiecursus gevolgd op het gebied van autorestauratie maar heb daar tot op heden weinig mee gedaan. Momenteel ben ik bezig met het choppen van een motor en helaas heb ik het laswerk moeten uitbesteden. Omdat de koorts mij goed te pakken heeft en er waarschijnlijk nog wel meer motoren zullen volgen wil ik mij toch gaan oriënteren op het zelf lassen. Ik was op interenet aan het zoeken naar goede lasapparatuur voor serieus hobby gebruik toen ik op dit forum terrecht kwam.
Ik hoop veel van dit forum te kunnen leren.

bijgevoegd  een afbeelding van mijn project (helaas een oude foto, inmiddels is er al een en ander aan verlast)

vriendelijke groet,
Bouwe

Commentaar van de moderator Afbeelding verkleint, tekst aangepast i.v.m. reglement


Welkom gast! De reacties in topics zijn verborgen voor gasten. Je mist op dit moment 5 reacties. Registreer jezelf of login om de reacties te bekijken.