Overwegen tot aankoop Tig-toestel (FRONIUS MW1700 AC/DC)

Auteur Topic: Overwegen tot aankoop Tig-toestel (FRONIUS MW1700 AC/DC)  (gelezen 6585 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Knapen

  • Forum lid
  • *
  • Berichten: 27
Overwegen tot aankoop Tig-toestel (FRONIUS MW1700 AC/DC)
« Gepost op: 28 mei 2009, 17:10:39 »
Hoi
Zoals ik reeds vermeld heb , ben ik nog student en in de toekomst hopelijk lasingenieur ... Al een tijdje zit ik met de gedachte om een Tig lasapparaat te kopen.  Ik dacht er aan om direct iets degelijk te kopen en een fronius MW 1700 AC/DC te kopen. Zo kan ik mij thuis verder toeleggen op het tig/lassen en kan die brakke elektrodelaspost  ( Telwin ) ook de deur uit . Nu kan ik die Tig laspost kopen voor 2600 euro  , compleet met ontspanner en toorts etc en dit uiteraard nieuw.  Nu was mijn vraag , zouden jullie , indien jullie student waren , zo veel geld aan een tig-lasapparaat geven ? Ik ben wel van het principe als ik iets koop , koop ik iets degelijk waar ik lang met verder kan.

Ik weet dat ik meer dan een maand vakantiewerk moet doen om zo een apparaat te kopen , maar ik kan er dan wel een lange tijd mee verder. En na verloop van tijd , kan dit apparaat zichzelf terug verdienen . Het enige wat mij nog wat doet twijfelen , is dat ik met dat geld al een auto zou kunnen kopen . ( Nu moet ik met die citroën C3 van mijn mama rijden)

Groetjes

Pieter


Welkom gast! De reacties in topics zijn verborgen voor gasten. Je mist op dit moment 23 reacties. Registreer jezelf of login om de reacties te bekijken.
 

anything