Het blad Lastechniek (Re:Wie heeft er ervaring met het lassen van S690 Staal)

Auteur Topic: Het blad Lastechniek (Re:Wie heeft er ervaring met het lassen van S690 Staal)  (gelezen 3663 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline 240diesel

  • Testlid lasproducten
  • Volledig forum lid
  • ***
  • Berichten: 680
Commentaar van de moderator Afgesplitst vanaf hier


Grappig, het blad lastechniek passeerde hier net even de revue.
 ((:off
M'n vader nam een stuk of wat van die bladen mee omdat m'n oom ze uit had en niet bewaard.
Het is niet goed voor je ego  ((:schaamrood (of juist wel als je te groot van jezelf denkt >:D).
Na ieder blad dat ik uit had werd ik iets kleiner,op de zaak denken ze dat ik aardig kan lassen  ((:arrow en als ze dat al een tijdje denken ga je het zelf nog geloven. ;)
Daarom denk ik dus dat het lezen van die bladen goed voor mijn zelfbeeld is.

Maar even zonder gekheid (al was het niet helemaal als gekheid bedoeld) die bladen zijn heel interessant!
Prachtige artikelen die volgens mij dicht bij de praktijk geschreven zijn.
Het niveau ligt voor mijn idee op MTS-niveau, er wordt bijvoorbeeld gepraat over martensiet/austeniet en andere ingrediënten van metalen en de invloeden daarvan in de las-zones.
Juist daardoor denk ik dat de artikelen geschikt zijn voor kwaliteitsbeheersing/verbetering voor vele lasprocessen.
En ach, wat ik zo niet snap kan ik altijd opzoeken met google.
Verder is er aandacht voor scholing, certificering en dat soort zaken.
Ook allerhande branches passeren de revue zodat ieder blad wel iets nuttigs bevat voor de gemiddelde lezer.

Al met al een heel enthousiast verhaal geworden ((:schaamrood nee, ik heb geen aandelen  ((:schaamrood

@Hpi, kan jij/jullie niet een actie verzinnen waarbij forumleden een blad aan kunnen vragen dat overgebleven is van de voorbije maand?Misschien komen er wel abonnementen van........
Of sponsoring, eerste prijs van de volgende kwis; een jaar-abo! ;D

Welkom gast! De reacties in topics zijn verborgen voor gasten. Je mist op dit moment 5 reacties. Registreer jezelf of login om de reacties te bekijken.
 

anything