en alweer even voorstellen

Auteur Topic: en alweer even voorstellen  (gelezen 1201 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline rentorik

  • Forum lid
  • Berichten: 2
en alweer even voorstellen
« Gepost op: 16 november 2010, 21:24:52 »
Hoi,
ik ben leon uit limburg.
omdat ik het zat was om elke keer naar de dorpssmid te moeten gaan om even iets te laten lassen heb ik een paar jaar geleden een lascursus autogeen, electrisch en mig gevolgd. een beetje lassen kon ik dus, maar welk apparaat ging ik nu kopen? afbikken vond ik niks, van mijn autogeenset kreeg ik de flessen niet gevuld, en mig was te groot en te snel.
bleef tig over.
vorig jaar dus een tig apparaat gekocht. een tweedehands? een chinese? wissel of gelijk/wissel? uiteindelijk gekozen voor de esab caddy: klein en compact ! nu had ik dus een tig machientje, maar kon niet tiglassen. dus weer een cursus gevolgd, en heel veel oefenen.
inmiddels kan ik er redelijk mee overweg, heb veel stripjes tot bakjes gelast, een laskar gemaakt, dingetjes aan de motor gelast, een salon- en een eetkamer tafel gemaakt, enz. enz.

al met al ben ik nu blij dat ik geïnvesteerd heb in een goed apparaat, waar ik heel veel plezier van en mee heb. wil nu 1 mm rvs benzine tanks gaan lassen, en zoekend naar tips en trucs kwam ik op deze site terecht  :)

Welkom gast! De reacties in topics zijn verborgen voor gasten. Je mist op dit moment 3 reacties. Registreer jezelf of login om de reacties te bekijken.
 

anything