Hallo lasvrienden

Auteur Topic: Hallo lasvrienden  (gelezen 1882 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Dave1976

  • Forum lid
  • Berichten: 3
Hallo lasvrienden
« Gepost op: 24 oktober 2010, 18:51:28 »
Hallo Lasvrienden,

Langs deze weg zou ik me even willen voorstellen aan jullie , zodat we vanaf vandaag interesses en ervaringen kunnen delen.
Ben na een lasopleiding van twee jaar (1994) aan het werk gegaan als lasser en al snel werd mij duidelijk dat mijn interesse erg breed was voor lassen.
Nu ruim 17 jaar later kan ik terug kijken op een geweldige tijd waar ik veel lassers heb leren kennen en veel ervaring heb kunnen opdoen ,

-Tig lassen , ( rvs staal alu )
-Mig lassen , ( rvs staal alu )
-Electrode lassen , ( staal rvs )
-Orbitaal lassen ( rvs )
-Onder poederdek lassen ( staal , rvs )
-Gutsen

Deze bovenstaande processen zijn dan ook bekend voor mij en beheers ik ,
Ik heb vooral in de tankbouw , windmolen industrie , gewerkt zowel in Nederland als ver daarbuiten , een geweldig mooie tijd heb ik hier mogen hebben en een ervaring waar je trots op mag zijn.

Maar ja , ik denk voor iedereen die in deze industrie heeft gewerkt , dat het voornamelijk veel van huis af is en lange dagen maken.

Ik heb twee jaar geleden de kans gekregen om van mijn hobby mijn werk te maken en van mijn hobby mijn werk.

Sinds deze tijd ben ik van de praktijk op vraag van een bekend merk in de laswereld naar hun overgestapt naar de verkoop van lasapparatuur en lasmaterialen.
Elke dag mag ik met mensen omgaan die dezelfde interesses hebben als mij en kan mijn dagen goed doorkomen op dit moment.
Het is leuk om mensen net effe die kleine Tip te geven waardoor ze het even mooier of beter kunnen maken.Verder geef ik hier en daar wat opleidingen aan het nieuwe aankomend talent , die toch de toekomst moeten worden om ons vak voort te zetten en de kwaliteit en ervaring weer door moeten geven.


Goed lasvrienden , dit is in het kort wie ik ben , ik hoop veel ervaringen met jullie te kunnen wisselen .

Groetjes Dave ((: 9prima

Welkom gast! De reacties in topics zijn verborgen voor gasten. Je mist op dit moment 5 reacties. Registreer jezelf of login om de reacties te bekijken.