Ontbrekende normen in het overzicht

Auteur Topic: Ontbrekende normen in het overzicht  (gelezen 2733 keer)

Offline Pieper QSI

• Sponsor Pieper QSI
  • Moderator Board
  • Volledig forum lid
  • alleen samen kun je bruggen bouwen
    • Pieper Quality Support & Inspection
Ontbrekende normen in het overzicht
« Gepost op: 22 oktober 2010, 11:54:39 »
Hallo forum bezoekers,

Ik heb in de afgelopen weken getracht een zo compleet mogelijk overzicht te maken van allerlei in Europa van toepassing zijnde normen en/of specificaties. Mocht iemand in de lijsten een bepaalde norm missen laat mij dat dan even in dit topic weten.
Ik zal dan van betreffende norm de geldigheid controleren en indien nodig de norm aan één van de overzichten toevoegen.
Ook eventuele reacties en/of opmerkingen die niet direct met een vermelde norm te maken hebben graag in dit topic plaatsen.

Mocht iemand echter een vraag hebben over een betreffende norm die wel vermeld wordt deze dan graag stellen bij het betreffende overzicht zodat een ieder eenvoudig de discussies met betrekking tot deze normen kan volgen.

Als moderator van dit board zal ik proberen 1x per half jaar de actuele status van de vermelde normen te controleren zodat hier altijd een redelijk up to date overzicht te vinden is.

;) Herman
Herman Pieper

Pieper QSI
Quality Support & Inspection

Uw partner voor lastechnische ondersteuning,
kwaliteitsborging en materiaal adviezen

Welkom gast! De reacties in topics zijn verborgen voor gasten. Je mist op dit moment 1 reacties. Registreer jezelf of login om de reacties te bekijken.

anything