voorstellen

Auteur Topic: voorstellen  (gelezen 1125 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline ljipke

  • Forum lid
  • *
  • Berichten: 13
voorstellen
« Gepost op: 27 september 2010, 11:44:40 »
Mijn naam is Ljipke Lijzenga. Geboren in 1963. woon samen met mijn vriendin en kind in Arnhem.
Mijn deelname aan dit forum is kennis opdoen en misschien heb ik nog wel wat door te geven.
Ik heb leren lassen op de mts en voor de rest in de praktijk, ik las hoofdzakelijk voor mijn beroep.
Doelgroepen zijn voornamelijk theater /kunst /interieur inrichting, maar ook technische oplossingen voor bedrijven komen voor. veel unica dus.
lassen is voor mij dus een onderdeel van maakprocessen en het komt een uiteraard wel voor dat ik niets hoef te lassen aan een opdracht.

Lasapparatuur:

TICO                                             elektrode                  220/380 v            140 amp
GENESIS 160 TLH                       tig / elektrode             220 v                 160 amp      dc
CONCEPT                                     mig/mag                    220 v                 180 amp
ROWAC KGL 215                         mig/mag                    380 v                 215 amp
ECO 310   WF101(draadkast)       mig/mag                     380 v                 310 amp    vloeistofkoeling
SAF                                               mig/mag                     380 v                 400 amp    kapot ingekocht
TWR NELSON   Alpha 500         stiftlas                         380 v                 500 amp    incompleet

mijn laskap is een oud model van translight met aanduiding 3/10  slaat misschien op de verduistering.  Ik heb geen slechte ervaringen met deze kap en heb me daarom ook nooit verdiept in eventuele betere modellen.
voor het zwaardere werk heb ik een watergekoelde binzel lastoorts van 400 amp.
En voor aluminium een watergekoelde binzel push/pull toorts
Ik verwerk voornamelijk staal en roestvast staal en soms aluminium.

groet Ljipke

Commentaar van de moderator Aangepast i.v.m. reglement

Welkom gast! De reacties in topics zijn verborgen voor gasten. Je mist op dit moment 2 reacties. Registreer jezelf of login om de reacties te bekijken.