Keverproject

Auteur Topic: Keverproject  (gelezen 2214 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Sandkever

  • Forum lid
  • *
  • Berichten: 18
Keverproject
« Gepost op: 25 september 2010, 19:22:02 »
Heb het kevertje al 17 jaar in bezit, het is mijn eerste auto.
Heb hem eerst gebruikt als puur vervoer naar mijn werk, lekkerrr goedkoop.
Er zat een 1300tje in en natuurlijk oldtimer verzekering en wegenbelasting vrij.
Het tanken deed ik bij de ANWB  ((:arrow gratis, er zijn namelijk mensen met een diesel die benzine tanken  ((:woohoo
Dit pompt de ANWB weer in een mega tank en dit was dus voor "genodigden"gratis tanken   ((: 9prima
Dit heb ik 3 jaar vol gehouden.
Op een nacht   stond het kevertje zonder olie en ik moest nog zo'n 30 minuten naar huis rijden.
Maar natuurlijk geen olie bij me, heb toen maar volgas naar huis gereden  ((:help
De rook stond in de auto  ((:rook maar hij haalde de bestemming.
In de ochtend heb ik hem nog 5 minuten vol gas laten draaien en toen snokte hij vast BENG ! een grote klap
Daarna natuurlijk de motor uitelkaar gehaald om de schade te bekijken en toen ben ik erachter gekomen hoe ja moet lassen  ((:yess
De zuigers zaten in de cilinder vast gelast aan de zuigerwand
Het was een soort vuurlas een van de oudste lasprocessen zoals jullie allemaal weten                                                          
De zuigers hadden zo lang staan hameren totdat ze met de cilinders verbonden waren  ((:edu : wellen

Welkom gast! De reacties in topics zijn verborgen voor gasten. Je mist op dit moment 24 reacties. Registreer jezelf of login om de reacties te bekijken.