ff voorstellen

Auteur Topic: ff voorstellen  (gelezen 1106 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline lonnetje

  • Forum lid
  • *
  • Berichten: 16
ff voorstellen
« Gepost op: 15 september 2010, 08:27:33 »
Dag Allemaal,

Mijn naam is Marlon, ben 36 jaar oud en binnenkort vader van 2 zoons, en woon in het zuiden; Sittard om precies te zijn.
Lassen is iets wat ik eigenlijk al vanaf een jaar of 14 met tussenpozen heb "geoefend". Veelal MMA lassen op een agrarisch bedrijf; daar gaat altijd genoeg kapot.
Na mijn MTS als fijnmechanieker heb ik een draaibank en freesbank aangeschaft om wat thuis te kunnen hobbyen nadat ik mijn baan als gereedschapmaker had opgegeven om bij de overheid te gaan werken.

Afgelopen jaar heb ik een Rehm Tiger 170 AC/DC met een Optrel OSEvolution aangeschaft om mijn klusjes wat te kunnen uitbreiden. Was al langere tijd geinteresseerd in een TIG en na vele draai en freesklussen had ik genoeg gespaard om dit moois te kunnen aanschaffen.
Even vooropgesteld; ben geen pro lasser maar iemand die er gewoon veel plezier in heeft....

Heb me aangemeld op dit forum om meer te leren over het TIG lassen. Tot nu toe al veel interessante zaken gelezen.


Groeten,

Marlon

Welkom gast! De reacties in topics zijn verborgen voor gasten. Je mist op dit moment 2 reacties. Registreer jezelf of login om de reacties te bekijken.
 

anything