uitgesleten onderdeel oplassen

Auteur Topic: uitgesleten onderdeel oplassen  (gelezen 6088 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline maxwin

  • Forum lid
  • *
  • Berichten: 14
uitgesleten onderdeel oplassen
« Gepost op: 6 juni 2010, 23:54:00 »
Goedeavond,

Van een breker [ graniet / rots / beton ] is er een bewegend onderdeel sterk uitgesleten, ik zou dit eventueel willen repareren door middel van nieuw materiaal op te lassen, en daarna weer uit te slijpen zodat de speling weer de juiste tolerantie heeft.

het is een stalen blok waar een halfronde uitsparing in zit, hierin beweegt een as van zo,n 35 mm doorsnede, lengte is ongeveer 40 centimeter.

het blok met de uitsparing weegt ongeveer 50 kg, en zorgt voor de afstelling van de breker.

[ik zal er morgen nog wel even een foto bijdoen]

met welke elektrode kan ik dit het beste doen? en eventueel verder tips, met mijn halfautomaat is dit geen optie omdat anders mijn fles snel leeg is, en in spanje deze niet kan omruilen, is een nederlandse uitvoering.

op het blok wat uitgesleten is komen wel gigantische [ druk] krachten op, [ dit is de zogenaamde toggle plate ]

[ het gaat dus om het punt waar de plaat links en rechts beweegt / scharniert aan de onderkant van de brekeruitgang en aan de vaste kant

heeft iemand een idee, hoor ik het graag.

Commentaar van de moderator Afbeelding opgehaald

Welkom gast! De reacties in topics zijn verborgen voor gasten. Je mist op dit moment 13 reacties. Registreer jezelf of login om de reacties te bekijken.
 

anything